Pages

Friday, October 19, 2012

181012 . Satu tahun bersama !

Batas

Setiap hubungan ada batas , tahu ? Batas nak bergurau , batas nak bergaul . Kenapa ? Salah satu sebabnya , ada hati yang kita perlu jaga . Ada hati yang mungkin akan terluka .

Tapi yang aku belajar , yang mengada akan tetap dengan perangai mengada ngadanya . Mungkin juga mereka ini adalah golongan yang tak faham bahasa ?


Wednesday, October 10, 2012

A & B !

Si A mengada ngada . Si B gatal melayan . Elok sangattttttt !

Memories

I keep looking at our pictures together :( pfft ! I really miss you , Bang Bell !

Tuesday, October 9, 2012

Arjuna Jiwa !

Yang pastinya aku akan rindu kau , Arjuna Jiwa ! Malam nie pon dah letih aku menangis . Menangis tanpa sebab yang boleh diterima pakai . Belum apa apa , aku dah melara .

Sayang , be good okayy ? I'll be back soon . InsyaAllah kalau dipanjangkan umur , kita akan jumpa lagi . Aku sayang kau , Arjuna Jiwa !

Tuhan , jagakan dia untuk aku . Dia cintaku satu satunya . Tetaplah dia kan jadi milik aku . Sampai mati . Sampai waktu terhenti . Amin !

:/

Agak lama aku tak berbicara dengan blog usang aku yang dah berhabuk nie . Fuhhh fuhhh! Entah kenapa terasa berat jari jemari nak menulis .

Petang esok aku dah nak bertolak ke Kuala Lumpur untuk buat lawatan sambil belajar (kononnya) . Dah yes , malam nie aku rasa tak sedap hati .

Berat sungguh hati nie nak melangkah ke Kuala Lumpur . Nak tinggalkan separuh jiwa aku kat Kota Bharu nie . Sungguh , seperti ada yang tak kena .

Mudah mudahan semuanya selaman . InsyaAllah ;)

Saturday, August 18, 2012

Our first hari raya together :')

I will always gonna love you . I need you to be with me . I won't let go of your hands . Hold me boyfie . Don't ever let go . Love !

Friday, July 20, 2012

Benci jadi sayang ?

Aku still ingat first time aku jumpa Bang Bell dekat KB futsal Arena . Masa tu ada tournament intercourse untuk kolej . Alu perasan Bang Bell masa tu aku berebut court dengan dia .

Mentang mentang dia senior , dia main guna je court tu . Padahal team aku punyalah sopan take turn dengan team before tu . Satu team aku tengah tunggu nak masuk court nie .

Tetiba dengan selumber badak Bang Bell masuk court dengan keeper dia SAHAJA , then duk test keeper tu . Masa tu memang sakit gila hati dengan dia !

Perasan bagus (walaupun memang bagus) sangat ! Aku mintak elok elok nak guna court , dia boleh buat buat pekak ? Biadap betul ! Haha .

Masa tu aku benci diaaaaaa . Rasa macam nak baling bola atas kepala dia je . Huahuahua .

Then bila jumpa kat kolej , aku langsung tak perasan tu dia . Dress up dia kat kolej macam orang kerja pejabat yang pegang projek juta juta bhaii . Punya lah kemas , kacak , bergaya . (sila perasan)

Masa first time aku tengok dia tu , aku rasa macam ada crush kat dia . Sikit je lahhh :p then ada satu ayat yang dia cakap yang buat aku teringat dia tu orang yang aku benciiiiii kat futsal dulu .

"kak tepi sikit kak "

Okayy . Memang tak ada orang lain yang panggil aku macam tu . Then aku terus berlawan perasaan antara benci and crush . Kahkahkah .

Tu orang selalu cakap , benci lama lama jadi sayang ;) and yes , aku sayang orang yang aku benciiiii sangat dulu . Hahaha .

Monday, July 9, 2012

My Gee ;)

Bila aku dah tak tahu nak luahkan kat siapa segala rasa perih dalam hati nie , kau selalu ada disamping aku untuk mendengar . Sebagai kawan , aku tahu kau selalu ada untuk aku . Sungguh , aku sayang sangat sangat kat kau , Nur Nadzirah ;)

Tuesday, July 3, 2012

Fri(end) :/

Pernah tak kita rasa macam kita tak nak lepaskan seseorang . Tapi walau macammana kuat pon kita cuba genggam tangan dia , kalau dia nak pergi , dia tetap akan pergi ? Friends come and go . Menyedihkan bila fikirkan yang we are drifting apart dengan kawan kita kan ?

NA & NN , you will always gonna be my friend ;) love love hug hug ! Heee