Pages

Friday, July 20, 2012

Benci jadi sayang ?

Aku still ingat first time aku jumpa Bang Bell dekat KB futsal Arena . Masa tu ada tournament intercourse untuk kolej . Alu perasan Bang Bell masa tu aku berebut court dengan dia .

Mentang mentang dia senior , dia main guna je court tu . Padahal team aku punyalah sopan take turn dengan team before tu . Satu team aku tengah tunggu nak masuk court nie .

Tetiba dengan selumber badak Bang Bell masuk court dengan keeper dia SAHAJA , then duk test keeper tu . Masa tu memang sakit gila hati dengan dia !

Perasan bagus (walaupun memang bagus) sangat ! Aku mintak elok elok nak guna court , dia boleh buat buat pekak ? Biadap betul ! Haha .

Masa tu aku benci diaaaaaa . Rasa macam nak baling bola atas kepala dia je . Huahuahua .

Then bila jumpa kat kolej , aku langsung tak perasan tu dia . Dress up dia kat kolej macam orang kerja pejabat yang pegang projek juta juta bhaii . Punya lah kemas , kacak , bergaya . (sila perasan)

Masa first time aku tengok dia tu , aku rasa macam ada crush kat dia . Sikit je lahhh :p then ada satu ayat yang dia cakap yang buat aku teringat dia tu orang yang aku benciiiiii kat futsal dulu .

"kak tepi sikit kak "

Okayy . Memang tak ada orang lain yang panggil aku macam tu . Then aku terus berlawan perasaan antara benci and crush . Kahkahkah .

Tu orang selalu cakap , benci lama lama jadi sayang ;) and yes , aku sayang orang yang aku benciiiii sangat dulu . Hahaha .

No comments:

Post a Comment