Pages

Thursday, December 20, 2012

King Control

Kita selalu dengan pasal Queen Control , kan ? Kau tahu , King Control lagi seksa !

Mengikut pengalaman aku lah , bila dah kena control almost everything nie , aku rasa macam sesak nafas . Rimas . Lemas . Rasa nak lari jauh gila .

Mana tak nya kalau nak keluar rumah dengan family sendiri pon tak boleh ? Nak keluar dengan kawan perempuan ? Memang tak lah ! Kerja aku , terperuk dalam rumah macam orang bodoh .

Yes , seteruk tu aku kena control . Penangan cemburu buta memang membawa padah . Macam orang tak ada life . Hidup aku siang malam , kena teman dia je . Hotak kau ! Yes , macam robot dia buat aku .

Pakwe kata jangan keluar , aku tak keluar . Pakwe kata jangan cakap dengan lelaki lain , langsung aku tak cakap . Setia ke bodoh orang panggil tu ? Hahaha


Tapi



Tu DULU ! Sekarang aku dah jumpa dengan orang yang betul betul boleh faham aku . Aku nie ramai kawan . Lelaki , perempuan , semua aku kawan . Cemburu buta tak tentu pasal dah tak jadi masalah dalam diri aku . Aku dah HAPPY !

Aku rasa bebas dari hidup aku yang macam dalam penjara tu . Seriously aku tak nak jadi macam tu dulu . Seksa gila babi . Okayy , agak kasar di situ . Haha .


Jadi , tolong lah jangan nak control sangat makwe kau tu . Tak lari nya dia kalau dia betul betul setia :) kau control dia macam macam , nanti dia yang cabut lari . Percayalah . I've been there before . And guess what , i left .

No comments:

Post a Comment