Pages

Tuesday, March 20, 2012

bebanan hati . :/


lembek . ya , aku memang lembek !
lembek dari segi emosi dan perasaan aku .
aku tewas dengan mainan hati aku sendiri .

terkadang aku sendiri tak mengerti apa yang aku rasai .
terkadang aku sendiri tersekat dalam dilema perasaan ini .

ada masanya aku ingin campak kan saja sekeping hati .
ada masanya ingin saja aku buang segala perasaan ini .
ingin saja aku humban segalanya ke dalam hati kamu .

agar kamu bisa merasa bebanan yang sedang aku pikul .
agar kamu boleh merasa seberapa beratnya hati ini untuk mu .

supaya kau bisa percaya siapa di dalam hati ini .
bila hati telah bersuara nanti baru lah kau mengerti .

sungguh aku takut untuk melalui kehilangan sekeping hati.
sungguh aku tak bisa menghadapi situasi itu di masa depan .

post signature


No comments:

Post a Comment