Pages

Monday, June 25, 2012

semester Dua !



syukur , alhamdulillah . 

seharusnya aku hadiahkan keputusan nie kepada family aku . tu dah memang wajib bagi semua anak anak . tak cakap pon , orang memang dah tahu kan ? tak kan lah parents kita hantar kita belajar penat penat , kita tak hadiahkan untuk merekan kan ? heee . this is memang untuk Mami and arwah Papa :)

selain daripada tu , orang yang bagi aku semangat dan push aku sampai aku berjaya buat exam hari tu ialah boyfie aku . memang aku tak nafikan , kalau dia tak ada , aku mungkin hanyut dengan kawan kawan aku , bersuka ria , tanpa hala tuju . dia dah guide aku to the right track . dia encourage aku untuk study every night .
subject yang aku tak faham langsung pon aku berjaya score B- . microeconomics memang killer subject . setiap kali aku study micro , setiap kali tu juga lah air mata aku mengalir . aku takut tersangkut paper tu . setiap kali tu jugak lah dia akan ada untuk bagi semangat kat aku balik . he is the only person yang percaya aku mampu buat . because of him , i survived one semester .

aku letak target GPA 3.30 . alhamdulillah , rezeki aku dapat Dean's List semester nie . tak pernah aku sangka aku mampu buat . thanks , Love . i need you to stay with me . though out  my thick and thin . i love you , i always will ! this is for you too , sayang . :')

post signature

No comments:

Post a Comment